lørdag 4. april 2009

Sukker og fløtesett fra Molde


Var så heldig at vi idag fikk dette flotte fløte og sukkersettet i sølvplett når jeg var i byen med svigers idag. Jeg er superfornøyd med å ha så snille svigerforeldre! Hadde på forhånd før vi kom til Molde bestemt meg for å oppsøke de brukthandlerene jeg fant i byen, men det var jo ikke akkurat mange! På torget fant vi to eldre damer som stod å solgte brukte ting og sillakongen rett ved siden av, og her fant vi altså dette herlige settet som jeg var så heldig å få med meg hjem. JIPPI!

10 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har! Kjempekoselig sett du har fått deg! Her var det mye artig å følge med på, flink du er!:)

    SvarSlett
  2. Hei,takk for hyggelig hilsen:O)Så gøy å komme over dette sølvsettet a..Ja gjenbruk er tingen....hi-hi.Klem M

    SvarSlett
  3. Så søtt kupp du har gjort på besøk hos svigers! God det er noe å ta seg til mens du venter på vanilje-mannen! ;) kos deg videre!

    SvarSlett
  4. Hei hei og go kveld. Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Artig at du oppdaget meg. Så fin bloggen din var. Veldig koselig det sølvsettet. Kjekt med svigeforeldre. Koselig å følge med deg. Klem

    SvarSlett
  5. Hei,

    så koselig side :)
    Jeg har også et lignende sølvsett som jeg ikke hadde peil på å verdsette i yngre år, men mamma har passet på det for meg (det er fra pappas familie) og nå er jeg sååå glad jeg har det.. Skal jammen legge ut et bilde en dag.
    Koselig om du sjekker innom bloggen min!

    Klem fra Nanni

    SvarSlett
  6. Hei!!: )

    Så hyggelig at du besøkte siden min, det var virkelig mye koselig på bloggen din også!: )

    Så snille svigerforeldre du har, jeg er også på jakt etter et tilsvarende fløte- og sukkersett!: )

    Ser du er fra Sandefjord.. Jeg elsker den byen, vi leide hytte der i 10 år (i håp om at eieren ville selge den til oss, men neida:(.. )! Kan ikke tenke meg en koseligere sommerby!!

    Ønsker deg en herlig påske, legger til deg ogsp!

    Klem fra Frk T: )

    SvarSlett
  7. Hei hei
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen. Synes du har en veldig fin blogg. Flott lesning, og lyst på lammelår fikk jeg også.

    Sees snart. Klem Christine

    SvarSlett
  8. Koselig blogg du har;)

    Ønsker deg en god påske..!!

    SvarSlett
  9. Heia! Så koselig da!
    Ligger før sentrum (frei)! Bare send mail el meld så skal jeg forklare deg!
    God påske!

    SvarSlett
  10. Så koselig med slike gamle saker i sølv!
    Hilsen Ljo

    SvarSlett