mandag 28. februar 2011

en liten shoppingtur


Etter en uke med vond tannverk etter å ha trukket visdomstennene så fikk jeg lørdag barnefri. Mannen passer barna og jobbet på barnerommet til tvillingene, mens jeg dro på shopping til Mols, Moodies og Wallas verden.


På Moodies kjøpte jeg dette lekre fatet fra Riviera Maison.  Er superfornøyd. Ringte dit på morgenen men damen i butikken skjønte ikke helt hva jeg mente når jeg forsøkte å forklare hvordan brettet så ut. Men jeg var kjempe heldig for hun hadde ett igjen! Det ble pyntet med telys holder fra Georg Nilsen (en gave fra bestevennene våre), ellers er det litt arvegodt der fra bestefaren min og teglass fra kremmerhuset. Duken er en gave fra svigermor som hun hadde med når de var her for en drøy uke siden.
 

Tegass, gamle vinkorker i glass og fløtemugge i sølvplett i skjønn forening.


Lykten fikk for anledningen flytte opp i slagbenken sammen med en litt røff pute.


Stasjonsklokken fra Jysk har endelig kommet opp på veggen. Bare 100 kr og jeg elsker den.

I dag er jeg og barna hjemme og "slapper" av. Håper dere alle har en flott dag :)

1 kommentar:

  1. Her var det mye lekkert :-)

    Håper tennene er fri for verk og at du nyter dagene..

    Klem Birte

    SvarSlett