mandag 28. september 2009

Fra OTH til Easywalker

Hjelp! jeg har blitt hjernevasket *knis*
Nå er jo ikke alltid de som jobber i butikk de beste å høre på, men denne dama jeg var hos i Molde kan virkelig selge! Jeg er nemlig forelsket, gubben her holder fremdeles en knapp på OTH vognen, men time will show! Synes denne vogna fra easywalker hadde svært mange praktiske og gode løsninger. Er det noen der ute som har hatt noen erfaringer med denne vogna så setter jeg svært stor pris på tips! Slenger med noen bilder avEasywalker Duo - er det forresten noen som vet hvem som har den i vestfold/oslo området? Har ikke tenkt så mye på farge enda da, men det blir visst to gutter så mistenker at det blir svart vogn med svarte bagger og lysblå dyner. Ja, den var utradisjonell du ;p
likte at man bare kan klipse maxi-cosi bilstolene på ved hjelp av ett enkelt adapter. Har tenkt at når man har tvillinger og i tillegg vesle tulla vår så får vi gjøre det vi kan så enkelt som mulig!

2 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Så spanande med tvillingar og så koseleg å velgje vogn:)
    Flott blogg du har, som eg kjem tilbake til!
    Ynskjer deg ei herleg veke:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg anbefaler veldig OTH. Jeg har hatt en tvillingvogn selv (har to single vogner i dag). Er super fornøyd med OTH og vet de kommer med noen fornyelser nå, så jeg ville sjekket det opp iallefall. Jeg har ikke tvillinger, men to tette og ei badehette ;-)
    Lykke til!
    Klem Anette

    SvarSlett