onsdag 30. september 2009

Rød guttebil og Nysgjerrige Nils

Som noen av dere (kanskje) har fått med dere så skal vi har TVILLINGGUTTER. Jeg har kanskje pratet LITT mye om det?! (hmmmm...) men altså er jeg på jakt etter en sånn rød bil som de kan sitte på. Samme om det er brannbil, racerbil eller hva det egentlig er. Men synes denne fra Sprell er litt kul! Noen som evt vet om noen andre kule lignende?
Kom over disse herlige nysgjerrige Nils apene på lekeplaneten. Før hadde de kostet 399, og nå 49. Og siden jeg elsker nysgjerrige Nils var dette ett kupp vi bare måtte ha med oss! Og det var vellykket, tuppa ELSKER dem! Den ene ler når man trykker han på enkelte punkter, mens den andre stuper kråke. Veldig festlig. Maja leker de er babyene hennes, og de får sove i dukkevuggen med dukkene hennes.

1 kommentar:

  1. Hei Silje :)

    Jeg ble kjempespent da jeg så det koselig navnet på bloggen din, så da måtte jeg titte innom hos deg! Her var det veldig koselig :) Gratulerer med to tvilling-gutter i magen :D Gjetter på at det er mye å glede seg til, planlegge og tenke på frem til de kommer ;)

    Ha en koselig uke ;)

    SvarSlett