onsdag 28. oktober 2009

Riviera maisons første butikk i Norge

Nå er jeg tilbake fra en drøy ukes jentetur til Molde. Jeg og vesla dro til svigermor, mens min kjære snille mann var hjemme å jobbet seg halvt i hjel på renovasjonsprosjektet vårt. Torsdag 22. oktober var jeg på åpningen av Riviera Maisons første butikk i Norge, den ligger i Molde og tilsvarte alle forventningene og drømmene en jente kan ha <3

Lovte dere for 2 uker siden å legge ut litt bilder av LITT av det som skjedde da svigerfar var her, men tiden har dessverre flydd fra meg så de kom altså ikke før nå. I tillegg har det skjedd MASSE nå denne uken da jeg har vært borte, men dette har jeg jo dessverre ikke fått tatt bilder av enda, men det VIL komme etterhvert!!

Stekeovn og micro på plass :) vesla ikke vanskelig å få med på bilde


Verandadøren på baksiden av huset. Endelig listet og det begynner å ta form.


Dørene og håndtakene satt inn på rommet til vesla. Rommet har fått noen panelvegger og noen strøk med rosa maling, og skapdørene ble hvite med diamant håndtak. Fremdeles er det endel å gjøre her, men ett lite inntrykk får dere iallefall. På bilde under ser dere enda flere av skapene på rommet hennes, også disse med diamantknotter. Hun har også fått helt nytt paneltak.


Dette er den gamle skipskista som bestefar brukte til sjøs. Den var tidligere grønn. Men har nå fått 1 strøk med maling (og flere skal det bli). Når den er ferdig malt kommer det litt grå "vegg"ord på den. Den lekre IKEA lampa skal henge på rommet til snuppa vår.

Også den svarte og røde IKEA gyngehesten (som var arvet fra noen venner, med litt avrivne klistremerker osv) har fått seg noen strøk i rosa og hvitt <3>

1 kommentar:

  1. Kult at du har termin 2. feb, det er bursdagen min ;-) Blir kloke vannmenn da ;-)

    Camilla

    SvarSlett