søndag 21. desember 2008

Baderom

Baderommet når vi flyttet inn var TRAGISK, mørk grønn tapet med gull brokade, og helt forferdelige gulv. Nå er det omtrent slik vi skal ha det. Untatt at vi ikke er heeeeelt ferdige med taket da (kremt kremt)
 
Og denne uken fant jeg ut at jeg ikke orket å ha stellebord på badet mer, det så helt shabby ut (på en negativ måte)
Så da tok vi en hvit IKEA kommode der istede, med 
stellematte oppå. Virket som Lille Ma ikke var helt fortrolig med det i starten, for jeg tror den var litt høy etter hennes mening, men ser ut til at hun har vendt seg til det nå. 

Må også vise frem denne nydelige speil kommoden fra Kremmerhuset, som jeg fikk av venninnen min som jobber der som takk for barnepass. Denne er jeg såååå fornøyd med!!!

Ikke VELDIG lekkert med vaskemaskin/tørketrommelen på badet, men det får gå til jeg forhåpentligvis får ett vaskerom en gang. Og da skal jeg ha inn badekar, det er det ikke tvil om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar