fredag 16. januar 2009

Jeg har nye puter! JIPPI

Her forleden var jeg så heldig min bestevenninne,  andre etage var i nabobyen på Kremmerhuset, å da var det masse lekre putetrekk for kun 20kr (nedsatt fra 129)! Så hun sendte meg mms å spurte hvilke jeg ville ha, jeg kastet meg IVRIG over tilbudet å endte opp med disse putene. Akkurat slike i den stilen hade jeg ønsket meg! Det kommer kanskje litt dårlig frem på bilde, men de er grå bak med sølv damasker på! Det mørkegrå passet jo veldig godt til de nye gardinene mine også. Så det var supert! Fra før har jeg bare hatt en pute med ett mønster på og en med ett annet, og en tredje pute med ett annet mønster igjen.... her har mamma nemlig kjøpt en hver gang hun har funnet noen hun likte og synes passet her hjemme hos meg. Og de har passet, men nå ønsket jeg meg litt flere like og NÅ  har jeg 3 matchende LIKE puter, og nettopp DET er jeg SVÆRT fornøyd med!!!

3 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg har tittet inn hos deg...koselig blogg du har. Du er velkommen til å besøke min blogg og se bilder fra boken Sjarmerende Gjenbruk som jeg har laget sammen med Hanna.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  2. Stilige puter!!
    Matcher gardinene mine :P
    Hehe, ja er deilig med litt like puter. Blir litt mere sammenheng da :)

    SvarSlett
  3. Fin blogg du har:) Putetrekkene var jo kjempefine! Om vil besøke min blogg, så er adressen:

    http://charlottesinterirblogg.blogspot.com/

    Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett