torsdag 1. januar 2009

Litt nytt fra badet

 
Her er de nye skiltene jeg kjøpte på tirsdag hengt opp :) synes de passet på håndklehyllene mine. Fikk litt hampbånd av ei vennine og vips var det delikate skilt på plass på badet.

 

Denne glass skålen med lokk kjøpte jeg også på tirsdag. Nå er den fylt opp med bomull.
Noe som trengtes da datteren min på 1 1/2 fant neglelakken min igår. Hun fant ut at hun skulle smake på den, og deretter kaste den fra seg når den ikke smakte godt.
Så det var lilla neglelakk på baderomsbenken, gulvet og rundt hele munnen til lille Ma. Ja, jeg ble LITT oppgitt. Og i natt/dag har hun kastet opp i ett sett stakkars.
Men nå sover hun så da koser jeg meg med litt interiør moro :)
OBS OBS! mobilbilder så dette var ikke toppkvalitet, men dere får sikkert ett visst inntrykk

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble med disse towel skiltene:)
    Synes badet ditt har masse lekre blikkfang/detaljer nå....
    Men jeg har jo enda ikke fått sett noe irl da, så kommer nok snart en tur opp.

    SvarSlett
  2. Uff da.. Ikke noe greit å spise neglelakk! Jeg har ei på to og et halvt, og hun har spist mye rart hun også! Ikke noe kjekt...
    Kjempesøt skål til bomullen! Og fine skilt..
    Ønsker deg et godt nytt år, og velkommen til NIB!:)

    SvarSlett