tirsdag 6. januar 2009

Må vise frem litt her,  jeg er litt inspirert av bloggen til hvit stil, og der så jeg også denne lekre rammen fra Ikea, Ung drill til kun 245 kr. Men synes den var for sort og når jeg så hvor lekker den var hos hvit stil så ble jeg veldig ivrig og malte i vei!

Første som skjedde da jeg skulle fikse den var at når jeg skulle ta ut pappen og glasset i rammen så brakk glasset i to, slik dere kanskje ser på det første bildet under her. Skjønner om det er vanskelig å se altså .Men det gjorde ikke noe at det knakk da, for jeg skulle alikevel sette inn speil og det å ha det i entreen! Så jeg ringte glassmesteren, synes ikke dert var så ille med 205 kr for å få skjært til ett såpass stort speil.

Legger til noen før og etter bilder av rammen. Nå gleder jeg meg til å få i speilet også henge det opp da da blir det enda flere bilder!!!! :) weeeeeeeee

3 kommentarer:

  1. Jeg er misunnelig! Jeg vil også ha!
    Veldig smart å male den hvit da:)
    Kommer nok til å bli veldig bra når du får hengt den opp

    SvarSlett
  2. Kjempe god idè, det blir kjempe stilig hjemme hos dere tenker jeg. Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

    SvarSlett
  3. Hei hei!! Så hyggelig at du har vært innom butikken våres i julen! :o) Er så gøy når "bloggmennesker" stikker innom :):) Kjempekoselig blogg du har! Her kommer vi tilbake :o)
    Hilsen Lise og Jannicke på Fryd for øyet

    SvarSlett