tirsdag 13. januar 2009

snart på tur

 




MÅÅÅÅ bare vise litt bilder -har reisefeber nå ja!!!

7 kommentarer:

  1. Ja jeg er IKKE misunnelig i det HELE tatt!!

    Ok greit da :P
    Og så å legge ut så lekre bilder, uff dårlig gjort :D

    SvarSlett
  2. Det ser bare helt fantastisk nydelig ut...og vi som egentlig skulle vært der sammen med dere:(
    Håper ihvertfall dere kommer til å ha en kjempe flott ut, og at dere koser dere masse masse masse.

    SvarSlett
  3. Andre etage, skal ikke dere likevel?

    SvarSlett
  4. Nei vi skal ikke, synes det er kjempe trist og kjedelig da:( Men mannen har jo fått ny jobb, så må prioritere det først....

    SvarSlett
  5. Har han fått ny jobb ja, det visste jeg ikke... Får ikke med meg så mye vettu :P
    Ja det var trist, men skjønner at dere må prioritere jobben først ja. Koselig å ha dere herhjemme også :)

    Villa Vanilje: Det ligger en award til deg inne på bloggen min, for en kjempe fin blogg :)

    SvarSlett
  6. wow nei nå føler jeg meg heldig,
    hvordan fungere sånne awarder da?
    er det slik at om du får en så kan du sende den videre eller?

    SvarSlett
  7. Ja, jeg tro man skal sende den videre... Jeg gjorde ihvertfall det :) Men fikk ingen intrukser om det da, men er jo bare koselig å gjøre det :)

    SvarSlett