torsdag 12. februar 2009

Stabbursbua byr på lekre salgsvarer

Vi var tre venninner på Stabbursbua forleden og da fikk jeg med meg denne vasen i fattigmannssølv til kun 40 kr!! Siste de hadde, uten merkelapp og på salg så da fikk jeg den til en MEGET god pris synes jeg! Kjøpte også perleblomst (er det ikke der de heter?) til å ha oppi. Synes det ble litt koselig med litt blomster på hyllen også.

Kjøpte også denne sølvtingen, var vel EGENTLIG julepynt, men jeg tenkte at den skal komme opp sammen med lyktene mine i stuen, men først må jeg få tak i en krok, og i mellomtiden ligger den altså her på kjøkkenet.

1 kommentar:

  1. Så fin vase! Det var et skikkelig kupp ja :D
    Var søt den sølvtingen og :)
    Har blitt så fint på kjøkkenet deres nå! S0kikkelig stilig og koselig :)

    SvarSlett