fredag 6. februar 2009

Tilbake fra ferie

Så i dag kom vi os trygt tilbake til KALDE snøfylte norge igjen,
det var deilig å komme hjem på tross av at vi koset oss veldig på ferie. Men 12 timer med en (snart) 2 åring er ikke veeeldig artig. Godt at vi var 2 om å bytte på å ha henne ;) Det var ikke så masse brukskunst der nede som jeg kunne tenkt meg, så jeg sparte pengene å skal heller shoppe litt her i byen i stede! Gleder meg! Så får dere følge med hvordan det blir her. Mamma "overrasket" oss med å ha ryddet hele huset, kjøpt bloster og tent stearinlys til vi kom hjem. Slik at vi ikke kom hjem til ett skikkelig rotehus. (jeg må roter nemlig endel når jeg pakker) Men vi ble altså SUPER GLADE over ryddingen. og snømåkingen som min kjøre bror, mamma og pappa har stått for!! veldig takknemlige for det!

MÅ også legge ut en sang som vi fikk LITT dilla på, og hilser samtidig til Helene ;) Aventura - Obsesion. Artisten Aventura er det dessuten verdt å høre mer på om man liker denne type musikk.... Det er ett direkte tips til dere i andre etasje :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar