torsdag 24. juni 2010

Dilla på blått

I det siste har det appelert mer og mer til meg med masse innslag av blått og maritimt. Mye takket være den lekre bloggen til Karna. Nå på bestillingen fra nordhjem kom det derfor med endel blå varer. Og i dag fikk jeg beskjed om at pakken er sendt! Gjett om jeg gleder meg!!! Viser dere litt av det jeg får med i pakken jeg bestilte...


Matte til gangen, tallerkner i melanin til å ha ute når vi griller. Blyanter til pynt og spisestell til guttene. Og bokser til å pynte på rommet til guttene (ja, her tenker vi langsiktig, siden de ikke har eget rom enda)


Endelig skal de første greenGate latte koppene komme til meg også.. Jippi!


1 liter greengate mugge for rundt 60 kr... slett ikke værst spør du meg!


Skjønner dere at jeg gleder meg eller? 

I dag slutter jeg tidlig på jobb og skal hjem å hente mann og barn og dra i banken og bli gjeldsslave for de neste 20-30 år. Selv om huset er vårt på papiret så er det nemlig i dag vi betaler det. Også ser jeg fælt etter en liten cremefarget rosett veske fra Morris, håper de har den i butikken i Sandefjord. Vi skal nemlig på ett arrangement i helgen, og da trenger jeg en liten søt veske og denne er midt i blinken.


Ha en flott onsdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar