onsdag 30. juni 2010

Mens vi venter på sommeren


Venter veldig spent nå, torsdag fikk vi nemlig beskjed om at pakken fra barbros lille atelier var sendt, så det må nok være rett rundt hjørnet at den kommer nå. Gleder meg!!! Trodde egentlig det var den som kom her forleden da jeg fikk hentelapp, men den gang ei. Så jeg håper den kommer i dag :)


I mellomtiden koser jeg med med pottery barns lekre hjemmeside, der man kan få tak i alle godskakene man omtrent kan tenke seg. Vann dispenserene er definitivt noen av mine favoritter.


En av disse parasollene hadde heller ikke vært å forakte.


Og både mojitosmasheren og limeklemmern hadde nok vært store favoritter hos vanilje mannen sammen med denne:


en cola fryser.. Hehe hadde nok tatt av i den kommende baren med en slik artig fargeklatt. Som dere skjønner så kommer kjellerstuen til vaniljemannen til å stå i sterk kontrast fra resten av huset. Og det er ganske så bevisst fra hans side.

Det var alt jeg hadde på hjertet for i dag!
♥ Ha en fin dag ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar