tirsdag 29. juni 2010

Velkommen inn....♥ ♥ ♥

Jippi! Endelig når jeg hadde gitt opp håpet og klokken begynte å nærme seg halv åtte. Da kom "ups" med Nordhjem. Og det som lå oppå der var bare fantastisk. Til og med bedre enn på bildene! Må innrømme jeg ofte blir skuffet av ting jeg ser på nettet og bestiller også ser det liksom tragisk ut i forhold - andre som har opplevd det?
Måtte i hu og hei få satt inn litt greenGate i skapene mine. Men skal nok ordre mer med dem ikveld slik at det ser litt bedre ut :) Liten bladning av farger og mønster. I ♥ IT!


Senere i dag skal jeg gi tallerkenhylla vår ett nytt malingstrøk og sette den på barnerommet. Gleder meg masse til å fikse litt der også!  ♥  Etterpå skal jeg scrappe kort også, så jeg blir ikke arbeidsløs i kveld akkurat! Også kommer andre etage og henter putenetrekkene sine fra GG. Dere kan gå inn på bloggen hennes å sjekke bilder av herlighetene ;) De var bare NYDELIGE! Gjett hvem som angret seg på at ikke jeg bestilte dem også da!!! Skjegget i postkassa der ja ;) hehe. neida, men de var enormt fine!

Ha en fin dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar