torsdag 15. juli 2010

Klar for putekrig?

Hvem elsker vel ikke puter? I går var jeg på putekupp på Skeidar. Kjøpte to maritime i lys blått. Resten av putene er fra Unik, Kid, Ikea og de prikkete er fra Pytt&panne.


Jeg har alltid synes det har sett fint ut med en sofa full av puter, og jeg er på vei. Mamma mener at jeg allerede har for mange, men jeg får ikke nok ;) Puter er jo veldig anvennelig. Og siden hele huset går i blått og/eller hvitt, (unntatt snuppas rom) - så kan jo putene nesten brukes hvor som helst!


Og hvor lenge tror dere at de fikk ligge i fred før de ikke var bloggifiserte lenger?? Jo ca 5 minutter! For man kan da ikke sitte i sofaen med så masse puter ifølge vaniljemannen.


Og det er vel ikke mange årene til alle barna mener det samme og har putekrig med dem.


Enn så lenge får jeg iallefall nyte at de ligger etter at vaniljemannen har lagt seg og helt til han står opp å spiser frokost neste morgen... ;)


Vi hadde annonse i avisen igår, om at vi Ønsket oss dukkestue. Så er det en snill eldre kar som sier vi kan få deres. Og han skal i tillegg kjøre den til oss (som bor i nabobyen) med traktoren sin. Helt gratis. Glemte jeg og si at han har laget den helt selv?? Jeg kjørte forbi og så på den igår. Trengs litt oppussing, men kan bli kjempe koselig!! Så vi har bestemt oss for å kjøpe en liten gave til han som takk!

♥ Ha en fin dag ♥

2 kommentarer:

  1. Så gøy med dukkestue! Det har vi også sååå lysst på! Gleder meg til å se når den er ferig!

    Enig med deg-puter er herrlige!

    Klem♥

    SvarSlett
  2. Flotte puter!!

    Og for en flaks med lekestue. Det var snill mann det!!! :D

    SvarSlett