mandag 5. juli 2010

Teselskap for tre

Tenkte i dag og vise frem noen bilder fra rommet til den lille snuppa vår, som forøvrig drar på campingtur med besteforeldrene fra Molde i dag.


Endelig har jeg fått tid til å male og henge opp tallerkenhylla.


Den ble fylt med noen av favorittbøkene, og noen som står der for det estetiskes skyld. Vimpelen er laget av kaspara i glade retro farger og mønster.


En rosa og lilla radio må man ha på ett jenterom! Og jeg synes barbapappa/barbamamma sparebøssa er en artig liten detalj.


Her er det dekket til teselskap.


Fra Ikea og lokal lekebutikk.


Gyngestolen fra Ikea er arvet og var svart og rød- men kledde da mye bedre å være hvit og rosa :)


Fikk en kommenentar om at det forrige innlegget mitt hadde vært litt mangelfullt. Hadde nemlig helt glemt å ta bilder av kaninburet og skrive at det er den VELDIG snille mammaen min har malt det! Hun har også skrevet navnskilt og hengt opp lapp på døren der det står litt praktiske ting om kaniner.

Elles i helgen har det kommet en god del mer tak på garasjen, jeg har malt noen gjenstander. Både småbord, lamper, dukkevogn, rednings ringen samt ett speil og en knaggrekke. Legger ut bilder av det etterhvert som det kommer på plass.

♥ Ha en fin dag ♥

5 kommentarer:

  1. nydelig prinsesse rom.er på utkikk etter ei tallerkenhylle jeg også,for å ha på rommet til prinsessa her.det er så dekorativt og veldig praktisk.ha en fin dag.klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig rom til prinsessa:)
    Kjempe fint med sånn tallerkenhylle, veldig dekorativt.
    Hva annet har du malt i helgen? Bilde...
    Føles ut som at jeg ikke har vært hjemme på evigheter, men er jo så vidt en uke bare.
    Gleder meg til å skravle litt med deg igjen vennen:)

    God tur til Lille Ma som skal på ferie med besteforeldre!

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder, av et nydelig rom. :D Skikkelig gjennomført. Jeg elsker jenterom. ;P

    Håper dere får en flott dag!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  4. Så koselig rom da! Trenger masse inspirasjon jeg.. Ha en skjønn dag!

    SvarSlett